Bijna... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Joy Klooster - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Joy Klooster - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Joy

Blijf op de hoogte en volg Joy

10 Januari 2010 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Hoi allemaal,

Morgenochtend is het zover. Best spannend, maar wel ontzettend veel zin.
Morgen vlieg ik eerst naar Hong Kong, om daar ongeveer een weekje te blijven. Daarna zullen Nieuw-Zeeland, Australië en Amerika volgen. Maar daarvan zal ik jullie op de hoogte houden op deze site.

Bedankt allemaal voor jullie lieve telefoontjes en berichtjes!

-xxx- Joy

  • 10 Januari 2010 - 20:33

    Peggy:

    Hey Joy,
    Ik wens je heel veel plezier tijdens je reis en ik zal je blog zeker lezen! Ik ben erg benieuwd naar alle spannende verhalen:)
    X Peggy

  • 10 Januari 2010 - 21:04

    Ellen En Pieter:

    joy, geloof graag dat het spannend is en dat je er heel veel zin in hebt. hoop dat het brengt wat je verwacht en nog veel meer vooral leuke dingen. we gaan je goed volgen, dus verwachten veel berichtjes van je. liefs en sterkte voor morgen. afscheid nemen is toch altijd een beetje verdrietig. liefs van ons

  • 10 Januari 2010 - 21:14

    Froukje:

    Heeej!

    Nou ik had het al gezegd, maar nogmaals, heeel veel plezier bij je trip around the world! Maak er wat moois van en hou ons op de hoogte!

    Heel veel liefs van ons allemaal uit het hoge noorden!

  • 10 Januari 2010 - 21:53

    Evelien:

    Ha Joy!
    Ben erg benieuwd naar je verhalen!!
    Ik zie je morgen om 10 uur op Schiphol! :D

    Liefs!

  • 11 Januari 2010 - 10:18

    Larissa:

    Joy! Veel plezier! Geniet ervan en knuffel wat koala's voor mij :)

    xx
    Larissa

  • 15 Januari 2010 - 06:03

    Peter En Juul:

    Hoi Joy,

    Heel veel plezier met je reis !
    Je zult wel met een backpack vol levenservaring thuiskomen !
    Wij zijn benieuwed naar je reisverhalen...

    groetjes,
    Peter en Juul de Moel

  • 15 Januari 2010 - 06:37

    Marlous:

    Hey Joy!

    Ik ben veilig aangekomen in Melbourne! JIj nog iets leuks meegemaakt met die rare chinezen? :)

    Nou kijk ook eens op mijn blog marlousderuiter.waarbenjij.nu!

    Groetjes en veel plezier!

    Marlous

  • 17 Januari 2010 - 19:18

    Nomie:

    hey, hoe is het met je?? mijn moeder enzo. zullen ook nog wel een berichtje sturen maar ik wou er een alleen!! maar hoe is het? waar je bent?? ben je nu nog in hongkong?? ik hoop dat je het naar je zin hebt!!
    heel veel kusjes nomie

  • 17 Januari 2010 - 19:42

    Ingrid Rosenboom:

    hoi Joy,

    Heb net van je moeder je mailadres gekregen en vind het leuk om je een beetje te volgen.oeps, misschien weet je niet meer wie ik ben maar ik ben een nichtje van je moeder. Zo n oude tante, voor jou, ha ha zullen we maar zeggen. Fijne tijd, en geniet vooral van deze ervaring, groetjes ingrid

  • 18 Januari 2010 - 20:26

    Froukje:

    Inmiddels al over in Nieuw-Zeeland?
    Ben benieuwd naar al je avonturen!

    Liefs Frouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alphen aan den Rijn

Joy

Actief sinds 09 Jan. 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 17261

Voorgaande reizen:

11 Januari 2010 - 11 Augustus 2010

Australia and New Zealand

Landen bezocht: