Bedankt! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Joy Klooster - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Joy Klooster - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Joy

Blijf op de hoogte en volg Joy

25 April 2010 | Australië, Hervey Bay

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle verjaardagswensen! Ik heb niet zoveel gedaan met mijn verjaardag. Ik zat in een klein plaatsje, Rainbow Beach en heb daar gewoon rondgehangen.
Maar vanavond ga ik naar het concert van Wendy Matthews (Australische zangeres) en eet ik in de bar van het hostel (ook een beetje gedwongen, want ik was vergeten dat het Anzac Day is, een nationale feestdag. En alles is dus dicht).

Tussendoor ben ik naar Fraser Island geweest, vandaar dat mijn reactie op mijn verjaardagswensen wat laat is!

Ik zal over een paar dagen een uitgebreid verslag met foto's geven over Fraser Island en alles wat ik nog gedaan heb sinds ik Childers heb verlaten.

Groetjes Joy

  • 25 April 2010 - 06:50

    Froukje:

    Heej!
    ben benieuwd naar je verslag van Fraser Island. Je vermaakt je dus nog steeds wel daaro :P Ik moet elke keer weer aan je denken als ik golfles heb (die man heeft zo'n grappig australisch accent als hij nederlands spreekt haha)
    veel plezier bij Wendy Matthews!

    Liefs Froukje

  • 25 April 2010 - 08:15

    Mark:

    Ok, dat gehang is ook wel eens lekker. Zal straks even luisteren naar Wendy Matthews. Ben erg benieuwd naar de rest van je avonturen. De temperatuur bovenaan staat me wel aan, bij ons gaat het langzaam de goede kant op. Nog maar 109 dagen of zo iets, het gaat wel snel hoor!
    Veel plezier nog en kusjes.
    -XXX- papa

  • 25 April 2010 - 16:14

    Andrea:

    Alweer een jaartje ouder! In Alphen heeft de 21e de telefoon roodgloeiend gestaan, heb ik me laten vertellen. Tsja, we denken allemaal aan je en je grote avontuur. Van ons heeeel veel liefs, vegetarische soep en zo, dikke knuffel.

    Jan en Andrea.

  • 25 April 2010 - 17:26

    Tante Ellen:

    hallo joy, leuk om weer van je te horen. als je nu weer foto's stuurt, sta je er dan zelf ook op? ik denk steeds dat de foto bij jullie thuis,die bij de berichten staat, een recente is. ben benieuwd hoe bruin je al bent. hier dit weekend heerlijk weer, wij zijn zelfs op het strand geweest en met onze voeten in het water, brrrr lieve groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Joy

Actief sinds 09 Jan. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 17131

Voorgaande reizen:

11 Januari 2010 - 11 Augustus 2010

Australia and New Zealand

Landen bezocht: